Recent Topics

Ads

Swedish guild

Order must unite, as they are strong in great numbers. Order players look no further! Guild advertisements are posted here.
Forum rules
Before posting on this forum, be sure to read the Terms of Use
User avatar
Revec
Posts: 109

Re: Swedish guild

Post#21 » Thu Jul 07, 2016 6:38 pm

får hålla ett öga på den här tråden till å från, polarn och jag kanske joinar med nån char vid nåt tillfälle :)

var tanke framförallt order, destro eller på båda sidor?
Clar Karond - Dragonback Mountains - Karak Eight Peaks - Karak Norn/Azgal

Ads
User avatar
Revec
Posts: 109

Re: Swedish guild

Post#22 » Fri Jul 08, 2016 11:23 pm

annars om ni vill så kan ni ju joina min å polarns skojguild på ordersidan som är baserat på https://www.youtube.com/watch?v=MLjWw_bC0v8 ;P
Clar Karond - Dragonback Mountains - Karak Eight Peaks - Karak Norn/Azgal

User avatar
Rolphph
Posts: 15

Re: Swedish guild

Post#23 » Sat Jul 09, 2016 1:50 am

finns ett miniguild som är aktivt ibland på min sida (destro forever<3), Plutonen. önskar er lycka till på ordersidan iaf, ha det kul och ge oss många emblem tack :)
No fear,
-Rolphph is here!

User avatar
roadkillrobin
Posts: 2773

Re: Swedish guild

Post#24 » Tue Jul 12, 2016 7:44 am

Jag föreslår namnet Säpo ;)
Image

User avatar
Panzerfaust
Posts: 13

Re: Swedish guild

Post#25 » Wed Jul 13, 2016 7:43 pm

Mmmhhm mhmm, jag gillar det där roadkillrobin. "Säpo" eller rent utav "Säkerhetspolisen" är namn som faller mig i smaken. Fick även förslaget "Krigshammare" av en kamrat. Vi behöver fler bra förslag innan vi binder oss till något.
Fiskgjuse, Xurious, Domherre, Storskarv and others

User avatar
Natalija
Posts: 8

Re: Swedish guild

Post#26 » Wed Jul 13, 2016 8:12 pm

Hej!
Warrior Priest här om någon vill ha lite heals=)?
My ingame name is (Baldakir) ;)

Gegga
Posts: 88

Re: Swedish guild

Post#27 » Wed Jul 13, 2016 8:15 pm

vi är ett gäng svenskar som har tänkt dra igång en guild, vi kommer nog inte att specifikt försöka hålla det svenskt, men vi är gamla rutinerade spelare, ska snacka med dom andra och se om man kanske kan försöka koka ihop nåt.
Samson Biceps, famous egg.
Not toxic.

User avatar
Natalija
Posts: 8

Re: Swedish guild

Post#28 » Wed Jul 13, 2016 8:18 pm

Som sagt.. Warrior Priest(Low lev) här om någon skulle önska en healer till guilden.. Spelat mmorpgs i över 15 år.. Spelade mycket i live versionen.. Sugen på att hänga på om någon skapar något.

30 + i ålder, lönnfet med familj och hus...
My ingame name is (Baldakir) ;)

Ads
User avatar
lunkee
Posts: 41

Re: Swedish guild

Post#29 » Thu Jul 21, 2016 6:02 am

För det första, så har jag lite halvfull suttit och slickat på ett batteri lyssnandes på black metal kanske en kvart, så det är lite den förväntas av guilden.

Alltså, nu har ju servern varít nere rätt länge, men men so far, kommer vi inte ta in nå r40 competetive player. Känns inte okej, då vi ska starta med lågrankade svenskar med kass humor, inga krav, utöver att åtminstone då och då kunna switch över till sin alt och sprida lite dynga med jämlikar.


På ren norska, det känns fan inte b
ra om någon passionerad fan högrankad och finklädd kliver in vad som skulle kunna liknas med en sunkig etta i utkanten av Boden, fan kommer dem med kommer dem med framåtanda och kämparglöd, medans vi springer runt i T1, känns bättre att vi recruitar lowrank svenskar, så att medans vi fumlar hos uppåt så hindrar vi inte dem vill vara aktiva på T4


Och jofan än så länge ska jag vara "Guildleader" till en början, för sen när vi är ett par stycken tycker jag absolut vi kan köra votering för guildleader, det här blir ju också praktiskt om någon skulle känna att dem helt enkelt inte vill det.


Sen då det här kommer blir ett svenskt "clusterf&¤k" så liten jäkla grundregel. ska va fritt fram med politiska åsikter, men så länge man kan acceptera att vi alla ser skit olika.. Fan jag var aktiv sosse flera år, var med om en skitstor, och rätt kul kris, slutade för att inte strypa folket, lite incestliknade styrelse. Och nu håller jag inte med dem längre, har alltid varit väldigt vänster, och helt i grunden så "kommunist, javisst"
Men I princip ingen av mina vänner tycker som jag, men det är bra!! fyfan så trist om vi alla höll med varann.

Rättare sagt var öppen med dina åsikter om du vill, diskutera med folk, men om någon säger att det
går över styr, eller skriver, "käften folkpartiet hjälper fan inte med oljan här" så är det bara att byta ämne och, ja om du är spellcaster plocka oljan...


BTW, Jag mainar faktiskt destro, kan inte riktigt "X-realma" då jag nyss börjat på Order, min guildleader vet om att jag ska göra en svensk order guild så det är lugnt, absolut att vi nån gång måste jävlas med han, och jag tar ansvaret, haha.

Nej men till saken hör att vet med min SH att av nån anledning så blockar oil jävlat allt, så jag tappar en stor funktion som RDPS, Nån här som vet om SW har samma problem?
29.99 $ per coherent post, everything else is free and obligatory. #Bigmoney!

rngwtf
Posts: 1

Re: Swedish guild

Post#30 » Sun Jul 31, 2016 10:31 pm

Hej på er

Norsk här, men skriver rätt "OK" svenska. Har inte ens en char på denna server, reggade för 2 veckor sen, och ventar fortfarande på at den ska komma up igen. Lirade rätt mycke på live, och vet så där va man ska göra för at lvla up etc. Så om ni har plats till en norsk, så säg till :)

I början tenkte jag göra en greenskin, fast inge dum ide och testa order (aldrig lirat order på live).

Sho len vi hörs. (som mine svenska quake polare bruka säga)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests