Recent Topics

Ads

Meet New people

Talk about topics unrelated to Return of Reckoning or Warhammer.
Forum rules
Before posting on this forum, be sure to read the Terms of Use
Daknallbomb

Meet New people

Post#1 » Tue Jun 20, 2017 9:18 am

Hello there :)
Iam a Bit bored at the Moment i would like to meet people that i dont know like a book...

So my offer :) If someone is in germany south Bavaria and needs a place to sleep for a few days or so Just let me know it i have a guest room in my house and a lot of room :)
What you have to do When you come to me :
Nothing Just be cool :) mayb you have to drink something and sit at a fire and talk about Things.
I have an Angel wife and son they will be happy too.
Tinkabell 40/41 Magus Whaagit 40/41 SH Whaagot 40/54 BO Daknallfrosch 40/72shammy

Ads
Peppi1992

Re: Meet New people

Post#2 » Tue Jun 20, 2017 9:21 am

Geil :D

Wohne in Ostfriesland (nähe Emden / Leer).
Finde die Aktion Cool. :-)

Hoffe du findest wen. Ansonsten kann ich dir nur anbieten das mal so miteinander quatscht.

VG
Shiekah / Dennis
Sichlor, Rossana, Deaze, Deazib

Stiftung Warentest - Highskill

Daknallbomb

Post#3 » Tue Jun 20, 2017 9:23 am

Immer gerne :) bin grad irgendwie von meinem sozialen Umfeld etwas gelangweilt und frischer Wind tut immer gut :)
Tinkabell 40/41 Magus Whaagit 40/41 SH Whaagot 40/54 BO Daknallfrosch 40/72shammy

Darosh
Banned

Post#4 » Tue Jun 20, 2017 9:53 am

Wenn ich mich nicht irre planen die Leutchen von Bitterstone ein RL-Event, du könntest dich unter Umständen anschließen.

Frag einfach Lesti (Glorian im Forum) ob das möglich wäre - ich kann mir nicht vorstellen, dass die Zwerge dich abweisen würden, 'nen Git als Gildenmaskottchen zu engagieren wäre sicherlich lustig. :lol:

Daknallbomb

Post#5 » Tue Jun 20, 2017 9:57 am

Das wird bei mir aus zeitlichen Gründen wohl nicht gehen.
Bin froh wenn ich es schaffe Familie Arbeit Sport Haushalt unter einen Hut zu bringen und zwei mal im jahr wegzufahren :)
Wobei es ein Highlight wäre in orc Klamotte zu kommen und ordentlich stunk zu spielen :) nachdem ich Dann überwältigt wurde ein zames Spielzeug der Zwerge zu sein. Würde sicherlich Spaß bringen
Ah btw english or german speaking ppl would be cool. My fr skills arent good :)

Darosh
Banned

Post#6 » Tue Jun 20, 2017 10:16 am

Daknallbomb wrote:Dann überwältigt wurde ein zames Spielzeug der Zwerge zu sein.
Kinky, lol.

Je nachdem wo genau das Event geplant ist könnte sich unter Umständen etwas ergeben, behalts einfach mal im Hinterkopf. :)

peterthepan3

Post#7 » Tue Jun 20, 2017 10:37 am

What a nice offer. :)

Same applies to anyone in London (except the angel wife part)
Image

Daknallbomb

Post#8 » Wed Jun 21, 2017 4:58 am

Aww with more time i would meet you i like London

Ads
Pumatouch

Post#9 » Wed Jun 21, 2017 10:28 am

This has potential. LARP event at Peter's place?
Real life Gunline going down in Wolfsburg, Germany in August. Lesti knows a brewery. So far 6 Dawi are showing up. Good times :D
Arthur - Slarti - Halgal - Binwin
Image
Each and every Dawi under my command owes me one hundred scalps.
And I want my scalps.

Daknallbomb

Post#10 » Wed Jun 21, 2017 10:32 am

End Juli is Drachenfest yehaaaa