Search found 2684 matches

>
by roadkillrobin
Thu Aug 22, 2019 8:34 am
Forum: Discussions
Topic: [Dev] Tank morale overhaul
Replies: 142
Views: 11407

Re: [Dev] Tank morale overhaul

weakest tank with morales is sm, and lets look in eyes of truth, after recent changes about morale gain, order non tanks have morale gain as chosem/black orc. u can put on sm morale 4th what u whant byt sm will never get it if mara will suck/drain u off (morale). isnt better start balance both side...
by roadkillrobin
Tue Aug 20, 2019 2:57 pm
Forum: Suggestions & Feedback
Topic: Scenario impact to campaign
Replies: 18
Views: 714

Re: Scenario impact to campaign

You don't have to make scenarios or PVE mandatory to flip the zones, but rather add bonus points/resources/time that make it easier to flip it if your realm performs good. And likewise a way to delay the flip if opposing realm performs good. However, renown should imo be rewarded to anyone contribut...
by roadkillrobin
Mon Aug 19, 2019 7:27 pm
Forum: Suggestions & Feedback
Topic: Scenario impact to campaign
Replies: 18
Views: 714

Re: Scenario impact to campaign

Yupp, all things done in the game should add to the progression of your realm in some way. The game was marketed with the tagline, "WAR is everywhere" to reflect just that. It was the intended design that whatever you chose to do in the game, PVE, Scenarios or ORVR you would have a impact on the suc...
by roadkillrobin
Mon Aug 19, 2019 5:43 am
Forum: Changelogs
Topic: Patch Notes 17/08/2019
Replies: 219
Views: 8849

Re: Patch Notes 17/08/2019

Are you seriously gonna prevent certain tactics to be slotted together now? This goes completly againt the core principles of tactics tbh. And you say you want a more clean perception for new players, so they can connect the dots of how the logistics behind the combat mechanics work and then you cr...
by roadkillrobin
Sun Aug 18, 2019 9:36 am
Forum: Changelogs
Topic: Patch Notes 17/08/2019
Replies: 219
Views: 8849

Re: Patch Notes 17/08/2019

Are you seriously gonna prevent certain tactics to be slotted together now? This goes completly againt the core principles of tactics tbh. And you say you want a more clean perception for new players, so they can connect the dots of how the logistics behind the combat mechanics work and then you cre...
by roadkillrobin
Thu Aug 15, 2019 9:36 am
Forum: High Elves
Topic: [SW] What role do they fill?
Replies: 71
Views: 3184

Re: [SW] What role do they fill?

Was a top tier class about 1,5 years ago.
Then a bunch of blanket nerfs related to orvr and moral hating hit it. And then 6man groups kinda hijacked the influence over the assault rework. And this is what you got.
by roadkillrobin
Tue Aug 13, 2019 2:38 pm
Forum: High Elves
Topic: Why archmages are so overpowered?
Replies: 53
Views: 2423

Re: Why archmages are so overpowered?

Sustained singel target damage AM will probobly win against all other casters tbh.
by roadkillrobin
Sun Aug 11, 2019 1:35 pm
Forum: Empire
Topic: [WH] BAL
Replies: 37
Views: 1845

Re: [WH] BAL

If the defensive capabillities meta is due to armor stacking then it's time to start prioritize weaponskill a bit higher. The AA of both WE and WE are highly underated source of damage and count for something like 30-40% of the damage. Using the logic that Armor ignore skills are supuse to be suffic...
by roadkillrobin
Sun Aug 11, 2019 12:54 pm
Forum: General Discussion
Topic: To against magical dmg, how much resist is enough?
Replies: 4
Views: 468

Re: To against magical dmg, how much resist is enough?

Depends how the group meta looks like in the enviroment you play the most. If it's really heavy with BW meta in ORVR it can be worth getting additional Corp ressist. And Spirit of against Sorcs. If there's no distinct group meta there's no point in slotting it. But tbh, I havn't played a single minu...
by roadkillrobin
Thu Aug 08, 2019 12:38 pm
Forum: Suggestions & Feedback
Topic: [Feedback] Changes of morale
Replies: 165
Views: 8727

Re: [Feedback] Changes of morale

Yeah, pretty much what Wargrimnir said. "Expert community members" is simply an apeal to authority fallacy. Anyone can have good or bad opinions and suggestion nomather their experience level. It's better to simply just discuss it rationally and point out eventual flaws.